فروشگاه حل المسائل و کتاب دانشگاهی

فروشگاه حل المسائل و کتاب دانشگاهی

دانلود فایل ها و مطالب آموزشی و استخدامی
فروشگاه حل المسائل و کتاب دانشگاهی

فروشگاه حل المسائل و کتاب دانشگاهی

دانلود فایل ها و مطالب آموزشی و استخدامی

دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

  پاورپوینت ارزیابی عملکرد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دردولت دهم- 12 اسلاید                 وزارت بهداشت در دولت دهم (1388-1392) با اتفاقات و حوادث بعضا غیر منتظره ای همراه بود   اولین اتفاق غیر منتظره:  انتخاب اولین وزیر بهداشت خانم در طول تاریخ ایران و بعد از پیروزی انقلاب و سومین وزیر زن در طول تاریخ ایران است   ...

قالب پاورپوینت محیط زیست - قالب پاورپوینت

قالب پاورپوینت محیط زیست

دانلود بهترین و جدیدترین تم و قالب آماده پاور پوینت دفاع پایان نامه و ارائه سمینار محیط زیست تعداد بگراند:5 تصویر تعداد اسلاید:26 این تم پاور دارای ۲۶ اسلاید با بگراند و طراحی خیلی عالی و مناسب رشته بهداشت عمومی در دوره کارشناسی و ارشد و دکترا می باشد و همچنین برای شرکت در همایش ها و کنفرانس ها و شرکت ها کاربرد دارد. این قالب با طراحی و بگراند خیلی عالی و با موضوع محیط زیست جهت رشته ...

دریافت فایل

کتاب مجموعه سوالات آزمونهای مراقبین سلامت و بهورزی - آزمون استخدامی

کتاب مجموعه سوالات آزمونهای مراقبین سلامت و بهورزی

مجموعه بی نظیر آزمونهای مراقبین سلامت و بهورزی و دانش آموختگان مامایی بعد از ماهها تلاش و پیگیری به صورت کاملا تایپ شده و منظم و دسته بندی شده آماده شد. این مجموعه شامل 53 آزمون در 491 صفحه به صورت منظم و تایپ شده با فرمت پی دی اف می باشد که 42 آزمون همراه با پاسخنامه کامل و 11 آزمون بدون پاسخنامه می باشد که امید است در بروز رسانی بعدی کتاب به صورت کامل شامل پاسخنامه باشد. امید است که این مجموعه م ...

دریافت فایل

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سال 1401 به همراه نمونه سوالات ادوار گذشته

آزمون دکتری سال 1401

آزمون دکتری سال 1401 براساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب مورخ 1394/12/18 مجلس محترم شورای اسلامی و مصوبات »شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی« درقالب دو مرحله )سنجش علمی )آزمون متمرکز( و مصاحبه علمی و سنجش عملی و ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری( برگزار میشود. لذا شرایط و ضوابط ثبت نام و شرکت متقاضیان در آزمون مذکور به شرح این دفترچه راهنما اعلام میگردد. آزمون دکتری برای ورود به رشته های دوره های روزانه، نوبت دوم)شبانه(، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، مشترک دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود. دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1401 نیز همانند سال گذشته آزمون مجزایی ندارد و عالقه مندان به تحصیل در این دانشگاه لازم است در آزمون سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام نمایند.

 

جهت دانلود نمونه سوالات منابع و جزوات آزمون دکتری روی لینک کلیک کنید

 ثبت-نام-آزمون-دکتری_oyjl.jpg

کتاب دوره آموزشی مدیریت و بازاریابی اینترنتی - google

کتاب راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی

ما در بازاریابی اینترنتی باید بتوانیم مشتری خودمان را پیدا کنیم. با محتواهای مناسب و ارزشمند، او را به سمت خودمان جذب کنیم. کم‌کم اعتمادش را جلب کنیم و بعد به او بفروشیم؛

و در آخر طوری عمل کنیم که مشتری ما، تبدیل به مُبلّغ ما شود.

بازاریابی اینترنتی چی هست؟

اسم‌های مختلفی داره: بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی مدرن، بازاریابی دیجیتالی، بازاریابی جاذبه‌ای، بازاریابی درونی یا درونگرا و … ولی اصلش یک چیزه.

ما در روش‌های بازاریابی سنتی، با ایجاد وقفه در کار مخاطب، محصولمان را به او معرفی می‌کنیم. مثلاً شما در حال تماشای یک فیلم سینمایی هستید که یک‌دفعه فیلم قطع می‌شود و تبلیغات نمایش داده می‌شوند. طبیعتاً خیلی دوست‌داشتنی نخواهد بود.

ولی در روش‌های نوین بازاریابی، اگر خوب عمل کنیم، اصلاً مزاحم مخاطب‌ها نمی‌شویم. بلکه سعی می‌کنیم آن‌ها را به سمت خودمان جذب کنیم. به همین دلیل به آن بازاریابی جاذبه‌ای هم می‌گویند.

بعدازاینکه مخاطب را با چیزهای جذاب و دوست‌داشتنی به سمت خودمان جذب کردیم، کم‌کم ارتباطمان را با او بیشتر می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا او را به جمع مشتریانمان اضافه کنیم.

خلاصه‌ی بازاریابی اینترنتی همین است که گفتم. ولی برای درست عمل کردن، نیاز به فکر و برنامه‌ریزی خوبی دارد.

پس … کارهایی که باید انجام بدیم:

  1. باید همیشه در حال شناخت بهتر مخاطبان، مشتریان و نیازهایشان باشیم.
  2. برنامه‌ریزی می‌کنیم که چه‌کاری را برای چه کسانی، چه زمانی، چطور و توسط کدام رسانه انجام دهیم.
  3. برای همه رسانه‌هایمان (سایت، رسانه‌های اجتماعی و …) و بر اساس نیاز مخاطبانمان، مطلب (محتوا) تولید می­کنیم.
  4. باید مخاطب را به سمت محتواهای خوبمان بکشیم و او را به دیدن و استفاده از آن‌ها ترغیب کنیم.
  5. در بازاریابی اینترنتی باید کاری کنیم که مخاطب­ها به ما اعتماد کنند و ما را دوست داشته باشند.
  6. کم‌کم مخاطبان را هرچه بیشتر با خودمان و محصولاتمان درگیر می‌کنیم.
  7. کم‌کم محصولات یا خدماتمان را به آن‌ها عرضه می­کنیم.
  8. ارزیابی می‌کنیم که کجاها بهتر و یا ضعیف‌تر عمل کرده‌ایم و بعد روش کارمان را به‌صورت مداوم اصلاح می‌کنیم.

بنابراین، در این کتاب ، در مورد این مطالب صحبت خواهیم کرد:

  1. شناخت خودمان، محصولاتمان، رقبا و مخاطبانمان
  2. استراتژی و برنامه­ ریزی
  3. تکنیک­های مربوط به بازاریابی اینترنتی
  4. روش­های استفاده از ابزارهای مختلف در بازاریابی اینترنتی

برای دانلود کلیک کنید

دوره آچار فرانسه بازاریابی اینترنتی